divendres, 23 d’octubre del 2015

Més relats, més històries per explicar. En aquesta ocasió, ens ha tocat la loteria.


M’ha tocat la loteria

Aquell dia m’havia tocat la loteria. No literalment, esclar. Sinó d’una manera menys materialista. Tenia la sensació d’haver tornat a néixer, que la vida m’hagués donat una altra oportunitat.
Havia tingut una temporada difícil i em semblava que tothom s’havia posat d’acord per perjudicar-me. Evidentment, les coses no eren així, però jo en aquell moment no me n’adonava. Vivia obsessionada en què totes les desgràcies em passaven a mi.

Fins un dia que no semblava ser diferent als altres. Em vaig llevar, dutxar i preparar per anar a l’institut, com cada dia. Vaig sortir de casa i vaig arribar al pas de vianants de davant l’Ajuntament. Em vaig aturar, però el semàfor es va posar verd i vaig travessar. Quan era a la meitat del pas de vianants, un crit em va alarmar. Em vaig girar cap a la direcció d’on el crit provenia, però no vaig ser a temps de reaccionar. Tot m’estava agafant per sorpresa.

A partir d’aquell moment ja no recordo res més.

El pròxim record que tinc, és el d’aixecar-me en un hospital i tenir la meva mare, amb llàgrimes als ulls, suplicant-me que tornés. Quan em vaig despertar, ho vaig tenir clar... El crit, l’últim record que tenia, era per avisar-me que el cotxe estava venint cap a mi.


Segons el que em van explicar, havia estat una setmana en coma i durant aquest temps no tenien clar si me’n sortiria. Això em va fer reaccionar, em vaig adonar que la vida m’havia donat una oportunitat per adonar-me que l’estava desaprofitant. A partir d’aquell dia, ho veig tot diferent, perquè m’havia tocat la loteria, mai millor dit.

Anna Graells Mas
4t ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada